Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Förklaring till mycket mat

Av xthinx - 11 mars 2011 13:39

Fick precis en kommentar med en antydan om att jag äter väldigt mycket.
Ska därför komma med en förklaring...


Jag fick ÄS då jag gick i sjätte klass (har alltid haft lite problem med maten, men det var då jag var tolv som jag verkligen började svälta), hittade Ana då jag gick i sjuan-åttan någonting. Såg en dokumentär om proana hos min farmor, lånade hennes dator och kollade upp lite och skapade en egen Proana-blogg. Dock är den borttagen nu för tiden. Under en period då jag trodde mig vara "frisk" så raderades den.


Nu är jag dock tillbaka! :)
Ska snart ha en fastedag hade jag tänkt. Dock lite svårt just precis nu då min kropp bara skriker efter mat, men ja.. Jag försöker iallafall.


Håll tummarna för mig! :)


Thinner is the winner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xthinx - 11 mars 2011 13:59

Kom på att ni kanske vill ha lite mer info om mig, min vikt och så? (: Namn: Hemligt, men kalla mig Lisah. Ålder: 17. Född 1993. Längd: 172 cm Nuvarande vikt: Ca 55 kg. Delmål och belöningar: 50 kg nya hårspännen och hårspray, 48 kg ny...

Av xthinx - 11 mars 2011 12:53

Jag känner mig ärligt talat duktig idag! Jag har varit borta från Ana i ett år ungefär, men idag är min första dag som Ana-tjej igen! :D Började dagen med lite träning, trettio benböj och tio upphopp. Frukosten jag sedan åt bestod av en kopp ...

Av xthinx - 11 mars 2011 12:51

Hej! Här är jag, en ProAna-tjej från Skåne ^_^ I min blogg kommer jag skriva om mina matvanor, min träning, komma med diverse tips och trix :) Kanske kommer det ut någon bild någon gång också om jag vågar :D Hoppas ni andra ProAna-folk hittar hit...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards